На жаль, по Вашому запиту нічого не знайдено.
Будь ласка, уточніть умови пошуку
Бажаєте обміняти товар? Речі не підійшли дитині за розміром? Є інші причини? Клієнти інтернет-магазину «Бебікроха» можуть швидко та просто повернути куплені товари. Ми розробили зручну систему повернення, щоб співпрацювати з нами було максимально комфортно!
Згідно з чинним законодавством та законом «Про захист прав споживачів» товар можна повернути впродовж 14 днів після покупки. При цьому для повернення варто врахувати деякі вимоги:
Якщо повернення буде проводитися в мережі наших магазинів, покупець одразу отримає грошові кошти за товар. Через транспортну компанію заявка обробляється впродовж 3-х робочих днів після отримання посилки. Оплата повертається тим же способом, що був використаний при покупці: готівка, переказ на картку, еквайринг. Операція здійснюється протягом трьох робочих днів після обробки заявки.
Зверніть увагу, що згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 19.03.1994 № 172 поверненню не підлягають м'які іграшки для дітей, включаючи гумові та надувні, пелюшки, соски, пляшечки для годування та інша продукція для немовлят, панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички, натільна і постільна білизна, піжами і халати, зубні щітки, предмети особистої гігієни, гребінці і гребні.
При оформленні повернення товару покупцеві вертають бонусні бали, що списувалися для здійснення оплати. За умови використання подарункового сертифіката ми також відновимо суму, прописану в ньому, для інших покупок.
Повернення можна здійснити в точках видачі товарів або за допомогою перевізника, через якого була доставлена посилка. Оплата послуг транспортної компанії проводиться покупцем, який повертає придбані речі.
Ми передбачили ситуацію з можливою втратою чека. Якщо документа, що підтверджує здійснення покупки в нашому інтернет-магазині, немає, зверніться до менеджера. Ми зможемо відновити його за запитом покупця. Для цього необхідно знати дату придбання, місце покупки та список всіх замовлених предметів.
Інтернет-магазин «Бебікроха» змушений відмовити в поверненні в наступних випадках:
Щоб виключити подібні ситуації, команда компанії Babykroha переконливо просить вас перевіряти придбані предмети відразу після доставки. Ми завжди стежимо за якістю продукції, відправляємо замовлення після візуального огляду на предмет пошкоджень або дефектів. Причиною неналежного вигляду може бути процес транспортування. У такому разі збитки відшкодовує компанія-перевізник.
Ми сподіваємося на довгострокову співпрацю, тому намагаємося створити максимально комфортні умови для здійснення покупок у нашому інтернет-магазині й повернень, якщо в них є необхідність. «Бебікроха» — це турбота про малюків і дітлахів старшого віку, а також простий і зручний шопінг для їхніх батьків.